Manté pressionada la tecla Ctrl per seleccionar més d'una opció
En aplicació del RD 882/21, és necessari que, com a mínim hi hagi 3, un de cada un dels àmbits: coneixement, habilitat i competència. Cal definir-los i codificar-los.
Resultats d’aprenentatge: s'entén com la combinació de coneixements, habilitats i
competències d'un programa educatiu o el que els estudiants són capaços de demostrar al
final del procés formatiu.
1. Coneixement: resultat de l’assimilació d’informació gràcies a l’aprenentatge. El
coneixement és el conjunt de fets, principis, teories i pràctiques relacionats amb un
camp de treball o estudi. Els coneixements es descriuen com a teòrics. Codificació:
KT01, KT02...
2. Habilitat: capacitat d’aplicar coneixements i utilitzar-los per completar tasques i resoldre
problemes. Les habilitats es descriuen com a cognitives (que impliquen l’ús del
pensament lògic, intuïtiu i creatiu) o pràctiques (que impliquen destresa manual i l’ús de
mètodes, materials, eines i instruments). Codificació: ST01, ST02...
3. Competència: capacitat demostrada per fer servir els coneixements i les habilitats.
També les habilitats personals, socials i/o metodològiques en el desenvolupament
professional i personal. Codificació: CT01, CT02...
Els resultats d’aprenentatge que es defineixin han de ser específics, avaluables, assolibles,
rellevants i limitats en el temps. És necessari que estiguin alineats amb la metodologia
docent i els mètodes d’avaluació.
Indicar lloc, necessitats i requeriments dels espais –taller, material audiovisual, etc.-, requeriments específics dels sistemes informàtics –programes, serveis de restauració, traducció, impremta, etc.).